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현대자동차 i40 세단 유럽형모델에 대하여..
글이 원래 영문으로 되어 있어서 구글번역기로 대축 번역 해놓은 내용입니다.문맥이 많이 맞지않아서 보시기는 좀 불편하시라 생각 됩니다. 그래서 영문과 함께 올려놓앗어요 그러니 영문과 참조해가면서 읽어주시기 바랍니다.

현대는 호주 내년에 두 번 질주 중소 세단의 맹공에있는 큰 미국 중심의 i45와 함께 해주 유럽, i40에 대한 완전히 새로운 주력 세단을 해제 랩핑 취했습니다.
The release of first images and full details alongside the car's global debut at this week's Barcelona motor show in Spain confirms the four-door i40 – which was first revealed in a teaser sketch earlier this week – is smaller and more understated than the i45.
(첫째 이번 주 초 맛보기 스케치에 드러 났다. 스페인에 이번 주 바르셀로나 모터쇼에서 자동차의 글로벌 데뷔와 함께 첫 이미지와 자세한 내용의 릴리스가 네 문 i40 확인 작고 i45보다 최소한 더있다.)


Riding on the new global platform as the i45 but with a 25mm-shorter (2770mm) wheelbase, the i40 four-door is 80mm shorter at 4740mm long and 20mm narrower at 1815mm wide overall, but shares the same coupe-like roofline and 1470mm height.
(i40 네 문, i45로 새로운 글로벌 플랫폼에 있지만 25mm - 짧은 (2천7백70mm) wheelbase와 80mm 4천7백40밀리미터 길고 20mm에 1천8백15mm 전체 폭 좁은 범위에서 짧은 달려 있지만 주 같은 쿠페와 같은 roofline과 1,470mm 높이 .)


That makes it shorter than all but Suzuki's Kizashi in Australia's D-segment sedan category, where Hyundai Motor Company Australia is considering positioning above the i45, which was released here in May 2010 and bolstered by a sub-$27,000 2.0-litre petrol variant this week.
(그것이 짧아보다 만드는 제외한 모든 스즈키의 Kizashi 2010년 5월 여기로 출시되었으며 강화 하위 2만7천달러 2.0 리터 가솔린 변종이 주 현대 자동차 회사는 호주는 i45 위의 위치를​​ 고려하고있다 호주의 디 - 세그먼트 세단의 범주에 .)


Hyundai has confirmed it will introduce the similarly Euro-flavoured i40 wagon - which debuted at the Geneva motor show in March - here in November, potentially giving it three entrants in a segment dominated by Toyota's fleet-friendly Camry sedan, which will be renewed this year, and multiple body styles of the Ford Mondeo and Mazda6.
(잠재적으로 이것을 갱신됩니다 도요타의 함대 친화 캠리 세단이 지배 세그먼트에서 세 이민자를 제공, 여기에 11 월 - 3 월 제네바 모터쇼에서 데뷔 - 현대는이 마찬가지로 유로 - i40 마차를 맛 소개를 확인했습니다 년, 그리고 포드 Mondeo과 Mazda6의 여러 신체 스타일.)


No interior images of the i40 sedan, which hits European showrooms in the final quarter of this year and the UK in early 2012, have been released but the four-door's cabin is expected to mirror that of the five-door's and is claimed to offer best-in-class front head, shoulder and leg room.
(올해 마지막 분기 초기 2012 년 영국에서 유럽의 쇼룸을 눌렀을 i40 세단의 어떠한 내부 이미지는하지만, 출시되어 네 문의 오두막은 거울 것으로 예상되고있는 다섯 문은의 제공하는 주장이다 최고 수준의 전면 머리, 어깨와 다리 실.)


That is despite a sweeping coupe-like roofline that Hyundai admits took inspiration from Volkswagen's Passat CC.
(그래서 현대의 인정은 폭스바겐의 Passat 참조에서 영감을 얻었다고 생각 전면 쿠페 같은 roofline 불구하고있다.)
 
The more i40 silhouette may be more compact but also looks similar to the i45, with which it also shares upmarket exterior cues like twin outboard exhaust outlets, wing mirror indicators and chromed window surrounds.
(더 i40 실루엣지만 더 콤팩트 수 있습니다 또한 아울렛, 윙 미러 지표 및 크롬 창 주변 배기 쌍둥이 계신처럼 고급스러운 외관 단서를 공유하는 또한, i45 유사하게 나타납니다.)


Like the i45, the i40 is also distinguished by a bold body-side character line that descends from its tail-light to the front wheel-arch, while the i40 adds an extra front quarter crease that extends from its headlights to the front doors.
(i40 앞에 문을 위해 전조등에서 뻗어 추가 프런트 분기 포복 절도를 추가하면서 i45 마찬가지로, i40은 또한 전면 바퀴 아치에 꼬리 - 빛으로부터 가져갈 굵은 체형 사이드 캐릭터 라인에 의해 구분됩니다.)


Overall, however, there is much less surface detailing – especially on the i40's bonnet – and while a narrower two-bar chromed grille and less bootlid brightwork give the i40 a cleaner, more subtle appearance, a wave-shaped row of LEDs in each headlight adds a touch of Audi-style class.
(전반적으로, 그러나, 자세히 훨씬 표면있다 - 좁은 두 막대 이하 bootlid brightwork i40 청소기, 더 미묘한 외관을, 각 헤드라이트에 LED가의 물결 모양의 행주고 그릴 크롬과 동시에 - i40의 보닛 특히 아우디 스타일 클래스의 터치가 추가됩니다.)


“The i40 sedan boasts a purely European identity having been designed and engineered at the European R&D headquarters of Hyundai in Rüsselsheim, Germany,” said Hyundai, adding that the i40 wears a development of the i45's (and ix35 SUV's) 'fluidic sculpture' design theme by introducing 'Modern Flow' and 'Premium Wing' styling elements.
("i40 세단은 순수하게 유럽의 정체성이 디자인이 아니었다는 사실과 Rüsselsheim, 독일의 유럽 R & D에에서 현대 자동차의 본사 공학 자랑하는,"현대차는 i40은 i45의 (그리고 ix35 SUV 기능) '유체 조각'디자인의 개발을 착용 고 덧붙였다 '현대 흐름'과 '프리미엄 윙'스타일 요소를 도입함으로써 테마.)


“While the exterior of i40 sedan stands out for its fluidic form and distinctive appearance, the interior has been shaped to deliver practicality and comfort to the driver and passengers in a high-quality package,” said the chief designer of Hyundai Motor Europe's technical centre, Thomas Bürkle.
( "i40 세단의 외관은 유체 형태와 독특한 외관에 눈에 띄는 반면, 내부 인테리어는 운전자와 승객 고품질의 패키지에 실용성과 편안함을 제공하는 모양왔다"현대 자동차 유럽 기술 센터의 수석 디자이너는 말했다 , 토마스 Bürkle.)


As expected, the i40 sedan's engine line-up mirrors that of the i40 Estate in Europe and provides another point of difference to Australia's petrol-only i45 sedan by initially comprising two versions of the same new 1.7-litre four-cylinder turbo-diesel and a 1.6-litre Gamma four-cylinder petrol engine.
(예상했던대로, 유럽에서 i40 부동산 그 i40 세단의 엔진 라인 - 업 거울은 처음의 두 가지 버전으로 구성하여 호주의 석유 전용 i45 세단에 차이가 다른 지점을 제공합니다 같은 새로운 1.7 리터 4 기통 터보 디젤 1.6 리터 감마 4 기통 가솔린 엔진.)


Hyundai's all-new 'Nu' petrol four will arrive later in the i40, in which the direct-injection 2.0-litre GDI engine makes its debut. 직접 분사 2.0 - 리터 GDI는 엔진은 데뷔하게있는 현대의 모든 새로운 '뉴'휘발유 네, i40에서 나중에 도착합니다.



Preliminary figures show the entry-level version of Hyundai's new 1685cc 16-valve DOHC diesel four produces 85kW at 4000rpm and peak torque of 260Nm from just 1250 to 2750rpm, while emitting 122g/km of CO2.
(예선 수치는 이산화탄소의 122g/km을 발산하는 동안 네가 2750rpm에 4000rpm 단 1250에서 260Nm의 최대 토크에 85kW를 생산하고 현대의 새로운 1685cc 16 밸브 DOHC 디젤의 엔트리 레벨의 버전을 표시합니다.)


The more powerful 1.7-litre oil-burner – the engine most likely to be available in Australia's i40 wagon and, if it comes here, sedan - offers 100kW at the same 4000rpm and 325Nm between 2000 and 2500rpm, while emitting 124g/km.
(보다 강력한 1.7 리터 석유 버너 - 엔진이 가장 호주 i40 왜건에서 사용할 수있는 가능성이 있으며, 그것이 여기에 오면, 세단 - 같은 4000rpm과 2000과 2500rpm 사이에서 325Nm에서 제공합니다 100kW은 124g/km을 발산하는 동안.)
With a manual transmission, it can hit 100km/h in a claimed 10.6 seconds.
(수동 트랜스 미션과 함께, 그것은 주장 10.6 초 만에 100kmh에 충돌 수 있습니다.)


The 1591cc petrol four delivers 99kW at 6300rpm and 164Nm at 4850rpm and emits 149g/km, while the 1999cc Nu GDI petrol four produces 130kW at 6500rpm and 208Nm at 4700rpm, while emitting 156g/km. (156g/km을 방출하면서 1999cc 뉴 GDI는 가솔린 네, 6500rpm에서 130kW과 4700rpm에서 208Nm 생산하면서 1591cc 가솔린 네, 6300rpm에서 99kW과 164Nm 4850rpm과 방출의 149g/km에서 제공합니다.)

Fitted with a six-speed manual transmission (the i45's six-speed automatic will also be available in Europe), the Nu 2.0 GDI is claimed to accelerate to 100km/h in 9.7 seconds, while being able to return combined fuel economy of 6.8L/100km.
(여섯 속도 수동 트랜스 미션 (i45의 여섯 속도 또한 유럽에서 사용할 수있는 자동) 장착, 뉴 2.0 GDI는 6.8L의 결합 연비를 반환할 수있는 반면, 9.7 초 만에 100km에 / H 조를 가속 주장이다 / 100km.)


However, Hyundai says a range of fuel-saving 'Blue Drive' technologies – including the Integrated Stop & Go (ISG) idle-stop system, low rolling resistance tyres and an alternator management system (AMS) – further improves the 85kW 1.7-litre diesel's efficiency to 113g/km and just 4.3L/100km (and the 100kW diesel to 119g/km and 4.5L/100km), making the i40 “the most environmentally-friendly model in its segment”.
((ISG) 유휴 - 그만 시스템, 낮은 회전 저항 타이어와 교류 발전기 관리 시스템 (AMS) 통합 정지 및 이동 등 - - 그러나, 현대 자동차는 연료가 - '블루'드라이브 '기술을 절약의 범위는 말합니다 더욱 향상시켜 1.7 리터 85kW 디젤 엔진의 효율이 113g/km에 불과 4.3L/100km (및 119g/km과 4.5L/100km에 100kW 디젤) i40 "의 세그먼트에서 가장 환경 친화적인 모델"을 만들고있어.)


HME expects the two diesel engines to comprise 65 per cent of sales in a segment that is 75 per cent diesel in Europe, with the sedan forecast to comprise just 25 per cent of 60,000 annual i40 sales overall. (HME 두 디젤 엔진이 60,000 i40 연간 매출 전체의 불과 25 %가 당 구성에 세단의 일기 예보와 함께 유럽에서 디젤 당 75 센트입니다 부문 매출의 65 퍼센트를 구성하는 것으로 보인다.)

“The reveal of the sedan represents the next step of the i40's introduction to the European market, following the very positive reception for the i40 wagon,” said HME senior vice-president and COO Allan Rushforth.
("세단의 공개는 i40 왜건에 대한 매우 긍정적인 리셉션 다음과 유럽 시장에 i40의 도입의 다음 단계를 나타냅니다,"HME 수석 부사장 겸 COO 앨런 Rushforth 고 말했다.)


“The i40 sedan shares the same qualities found in the wagon, including outstanding levels of fuel-efficiency, comfort and quality, and broadens the appeal of the i40 to buyers in the D-segment.”
("연료 효율, 편안함과 품질의 뛰어난 수준 등 i40 세단의 주가는 마차에서 찾은 동일한 품질, 그리고의 D - 세그먼트에 구매자에게 i40의 매력을 넓혀.")

Hyundai stresses a new acoustic package was developed specifically for the i40 diesel, with NVH and particularly external drive-by noise said to be dramatically reduces by methods including Reciprocal Holography (which visualises noise reduction levels at certain frequency) and ADNA (Advanced Diagnostic Network Algorithm), which ranks noise sources in the order of their identified transfer paths. (현대는 NVH, 새로운 음향 패키지는 i40 디젤을 위해 특별히 개발되었습니다 스트레스 특히 외장 드라이브 - 소음이 크게 (특정 주파수에서 노이즈 감소 수준을 visualises) 상호 홀로그래피와 ADNA (고급 진단 네트워크 알​​고리즘 등의 방법으로 줄일 수 있다고하여 ), 이는 그들의 발견 전송 경로의 순서에 잡음 소스를 차지한다.)

Air-permeable carpet, sound absorbing engine bay layers and textile wheel-arch liners are said to reduce interior and exterior noise levels by 20 per cent.
(공기 투과 카펫, 소리 흡수하는 엔진 베이 레이어와 섬유 바퀴 아치 라이너는 20 %로 내부와 외부 소음을 줄일 수 있다고합니다.)


High-tech features will include a self-parking system, lane-keeping assistance, ventilated front seats, heated and reclining rear seats, an electric parking brake, TFT (Thin Film Transistor) LCD instrument cluster, a rear-view camera, Bluetooth with voice recognition and satellite-navigation (none of which are available on Australia's i45).
(하이테크 기능 레인 - 도움을 지키는 앞 좌석을 환기, 온수 및 후방 석, 전기 주차 브레이크, TFT (박막 트랜지스터) 액정 인스 트루먼트 클러스터, 리어 뷰 카메라, 블루투스와 reclining, 자동 주차 시스템이 포함됩니다 음성 인식과 위성 항법 (없음 중 호주의 i45에 사용할 수 있습니다.)
)

Hyundai says the i40 will be first in its class with an auto-defog system and heated steering wheel, while day-time running lights and Xenon headlights with washers will be optional.
(현대 일 타임 실행 조명과 와셔와 크세논 헤드라이트는 선택되지만 i40는 자동 defog 시스템 및 온수 핸들과 동급 최초가 될 것이라고.)


Europe's i40 will be fitted with up to nine airbags and, naturally, standard safety features will include electronic stability control, ABS brakes, brake assist, hill-start assist and automatic emergency stop signalling.
(유럽​​은 i40 최대 구 에어백 장착되며, 자연, 표준 안전 기능은 신호를 중지 전자 안정 컨트롤, ABS의 브레이크, 보조 브레이크, 힐 스타트 지원 및 자동 비상 사태가 포함됩니다.)

Hyundai says it expects the i40 to achieve a maximum five-star Euro NCAP safety rating.
(현대는 i40가 최대 다섯 스타 유로 NCAP 안전 등급을 달성할 것으로 예상 말합니다.)


Like the i45, the i40 sedan will be fitted as standard with Amplitude Selective Damping (ASD) shock absorbers and hydraulic power steering that returns a turning circle of 10.92 metres, but the i40 has a slightly quicker steering ratio with 2.88 (versus 2.94) turns lock-to-lock.
(i45 마찬가지로, i40 세단하지만, 진폭 선택 감쇠 (ASD를) 충격 흡수 장치와 10.92 미터의 터닝 원을 반환 유압식 파워 스티어링과 표준으로 장착되며 i40은 2.88이 (2.94 대) 천체와 약간 빠른 스티어링 비율을 가지고 자물쇠 - 자물쇠합니다.)


The i40 sedan's boot is 20 litres smaller than the i45's at a still-large 503 litres and, like the i45, the i40 will ride on 16, 17 and 18-inch wheels.
(i40 세단의 부츠는 20리터 i45보다 여전히 큰 5백3리터에 작다, i45처럼, i40 16, 17 및 18 인치 바퀴를 타고 것입니다.)


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